Sisu Radion haastattelussa: Bernd Gieseking

Kirjalija Bernd Gieseking kertoo Sisu radion kesähaastattelussa kokemuksistaan Suomesta. Kirsi ja Vaula tapasivat hänet Frankfurtissa ja Bernd kertoi myös hiukan tulevana keväänä 2021 julkaistavasta kirjasta, joka käsittelee suomalaisten onnellisuutta. Haastattelu on saksan kielellä.

Für sein neues Buch, über das Glück der Finnen, recherchiert Bernd Gieseking, Kabarettist und Autor, nicht nur in Finnland aber auch in Deutschland. Kirsi und Vaula haben ihn in Frankfurt getroffen, mit ihm über das glücklich sein gesprochen, und ein kurzes Interview bekommen. Interview ist auf deutsch.

Weitere Infos:

www.bernd-gieseking.de
www.fischerverlage.de/buch/bernd_gieseking_finne_dich_selbst/
www.fischerverlage.de/buch/bernd_gieseking_das_kuriose_finnland-buch/